2011. január 10., hétfő

Mert UtállakxD te büdös köcsög RIBANCxD

-Hát igen mindíg vannak emberek akiket nehéz kibírni,hát sajnos nekem sikerült megint egyettxD...UNalomas már ez:D
-Lényeg a lényeg beszéltem vele párszor elvoltam a barátjával nagyon mint egy tesópár
de ezt ő nem bírtam mert ő az Ő PASIJA hát én meg pont leszaromxD nem sajátíthatja ki meg hamarabb ismertem a pasiját mint az a senkiházixD Próbáltam rátéríteni hogy legyen értelmes de vele nem lehet mert idióta óvodás szarházi kis csíra 9-esxD-.-" unalmasxD
-mindegy teszi a megjegyzéseit amég ki nem taposom a belét a kis reteknekxD a büdös k...nakxD Elegem van az ilyen kis nyomorékokalxD nem tartom mostmár a számat nekem ebből elegem lett egy senkiházi büdös csíra nem fog oltogatnixD Basszam tele a szájátxxD ...erről nem is írnék többet mert egy senkiháziról nem is kell többetxxD NAh kösszí hogy olvassátok:P♥...<333

Szeryyy..<33 Pusszyy..:P
bye..MatT

Nincsenek megjegyzések: