2010. december 28., kedd

Szomorú pillanatok..:S A nagybetűs DEPI kezdete...


-Sajnos egyre jobban kezdem azt érezni akik nyáron annyira oda voltak értem h tali..stb meg minden most szarnak a fejemre:S Ami nekem viszont nagyon gázul esik kellemetlen érzés az amikor tudod h vannak emberek akik ott vannak NÉHA de még sincsenek nem olyan erős jellemek..(mint én) Próbálom őket visszakapni de ez nagyon nehezen megy hiszen (elvonó,tanulás,kapcsolat..stb) több minden oka volt h nagyon sok ideig nem jelentkeztem.:S s ha tudtam volna akkor ilyen hibát talán nem is tettem volna:S De szeretném ha tudnák azok a bizonyos emberek h előttem semmit sem kell titkolni:S Hiszen Állítólag barátok vagyunk!! Nem igazán értem ezt az egészet..
-Kezdem azt érezni h jobb lenne ha nem is lennék és akkor nem is kellene próbálniuk beszélni velem vagy ne írjon vissza se fb se msn-en se myspace-n se sehol.. Akik kiálnak s ott vannak azon időben érzelmi hullámaim közt mint amik most vannak nagyon szépen köszönöm hogy támogatnak adnak helyet az életükbe:D (L)..Szeretem őket..(L)

Most viszont érzem nem tudok ehez mit hozzáfűzni sajnos...


Váro ma Szilvesztert nagyon
By..MatT

Nincsenek megjegyzések: