2010. december 28., kedd

Kedves.......

-Sziia írok már akkor én is!
Nem tettél semmit sem.Csak annyit hogy nekem ugrasz!!
Nem tehetek róla hogy ismerjük egymást Korinával<33 Hiszen ceretem..
Így van emlékxem nekem is megvan mindegyik levél amit váltottunk! Igen de csak azért álltam ki meleted mert Szeretlek(L)...Alapból nincs semmi bajom weled csak néha túl sétálsz a tűrőképességemen! Nah mindegy kedvelek de ha nem én írok akkor ne nekem akkard megmagyarázni a dolgokat!
-Meg hogy hasnonló az írásképünk és abban miwan?? Nem tudom!! De komolyan.. Sok barátom ugyanígy ír mint én....De erről sem tehetekxxD Nah mindegy sok ember nem tudja miről van most szó s mihez kapcsolódik ez a levél,hát akkor tessék ehhez:

http://csabyblog.wordpress.com/2010/12/28/csalodas/#comment-375

további szépnapott..Szeryy wan(L)..<333 by:MatT

Nincsenek megjegyzések: