2010. szeptember 7., kedd

(L)(L)Kemény Hétvégé!!(L)(L)

2010.09.03-2010.09.05
Kedves napok!!

-Haza indúltam az iskolából,majd icipicit kockúltam itthon majd hamarosan Békéscsaba fele kellet vennem az útírányt!!De megérte mert találkoztan A.A-val akit viszont nagyon szeretek!!(L)(L)..Megláttam mikor a vonatról leszált ahh mondom ott van!!Oda mentem hozzá s kimentünk a buxhoz majd lejöttünk Szeghalomra s itt vártak a csajok!!Nagyon megkedvelték s ez viszont nekem nagyon jól is esett!Hazza mentünk pár kellemes percet akkor már együtt tudtam vele tőlteni de aztán menni kellet elmentünk (cicám,Barbi,Martina,Bea és én) a boltba majd vett egy jeagermaistert s nekem egy coolát mert engem ezzel nagyon meg lehet fogni!!Elindultunk s leültünk aztán pöpet inni majd ott le is telepedtünk elkezdtünk iszogatni szokásosanxD ittunk cicával tökre jól éreztem magamat s a Martina elment mert nem tudom hajnalban vmi dolga akadtxxD..vicceske(L)(L)De nem baj szeretjük(L)..P I love Marcy(L)(L)xxD majd kimentünk így Tepsi,Barbie,cicám és én a gátra mert unatkoztunk kimentünk de cica*.* belfekedüdt a bokorba s nem akkart kiszálni pöpet ittasanxxD em baj így is "imádnivaló".Kiértünk mi cicával elmentünk a sötétbe s pöpet el kezdtük egymást húzznixxD..jó si wolt!!Nem bírtunk magunkal így mi azt mondtuk h fázunk fáradtak vagyunk igaz ez igaz is de a vágy áhh az valami dúrca volt!!Hazzaértünk feljöttünk ettünk s lefekeüdtünk aludni majd ......stb..stb..xD...:P Aminek meg kellet tőrténie az meg is tőrtént!!Isteni volt ilyen jó sosem volt még!!Eskü!!Reggel felkeltünk s nem bírtunk magunkal s így reggel is megtörtént!!hihi aztán fel kellet kelnünk mert Barbie is költözött be Csabára s így kientünk elbúcsúzni tőle!!Majd vixxa jöttünk kicsit beszélnünk kellet mert szar volt a hangulat de a gátoldalon minden jó lett!ELmondtuk egymásnak h ki mit érez mit hogy gondol jó igazából ő mert annyira nem volt kedvem megszólalni csak ahoz volt kedvem h kinyírjam éppen akkor magam!!De mikor oda bújt akkor ah minden ami eddig a fejemben volt azt mindent elfelejtettem!Aztán újra minden szép és jó volt!!(L):P(L) Szeryy neki((LL))Majd hazza jöttünk lefeküdtünk aludni s mind kettőnk kb.20perc múlwa bealudt de cica később mint én!!Majd reggel felkeltünk ettünk stb..s aztán lassan mennünk kellet hogy a vonatot elérje így elidnultunk s tök szar lett a kedvem mert tudtam hogy most el kell mennie!!Amit én nem nagyon akartam! Felültem addig amíg a vonat nem indúlt el s 40kor leszáltam mert 45kor indult s mikro az ajtók becsukódtak a vonaton akkor a gyomrom összement s annyira sírnom kellet de nem tettem h legyen ő is erős de :S ő elsírta magát s :S s szégyellem magam h nem néztem rá de nem tudtam mert így is minden bajom volt!!De az a lényeg h szeretem ő is engem!!Megbízom benne ő is bennem!!S így szép az élet!Minden nap hallyuk egymás hangját!!Én annyira Szeretem!!

Hát rövíden ez a hétvégém,,VELÜK AMIT NAGYON ÉLVEZTEM!!Szeryy nektek puxxa Matt

Nincsenek megjegyzések: