2010. szeptember 24., péntek

Kellemese Hétvégém!!Avagy Aludj CSÖVESEKKEL

Pénteken mint szokáson elutaztam otthonról! Budapestre Frnaces-hez meg a Páromhoz akit viszont nagyon Szeretek!! Hát fel is értem majd elmentem s elém jöttek a Kosztolányi Dezső tér 11-kerületbe.Megismerkedtem a Frances-el.Akit viszont nagyon kedves személyiség pozitívan csalódtam is benne! Hamar eltelt a péntek este:S...Nyugovóra tértünk majd következett a Szombat Reggel szintén felkeltünk,s reggeliztünk stb..stb...majd játszottunk s ismét kezdett esteledni a párommal nagyon jól éreztem magamat mint minden esetben!!Frances nagyon jókat tudtam beszélgetni akár miről!Vasárnap..Háát igen.xxD...A legviccesebb napom...Majd segítettem pakolgatni nekik
s ők is elindultak Szegedre én meg Békéscsaba felé vettem az útirányt felültem a 250-járatra majd a Kosztolányi Dezső téren leszálltam felszálltam a 7-re s a Keletinél leszálltam hát a vonat mint gondoltam el is elment!!Hát mondom rendben van felmentem egyik barátomhoz a VIII-kerbe s pöpet beszélgetünk s elcsacsogtuk az időt!!Háát itt az idő veszekedés vége kijöttem s a keletibe mentem egyből ott csak 23:00-kor indult tovább vonatom Békéscsabára majd elindultam 1:38-ra Bcsabán voltam de hát akkor tovább se vonat se buszom nem idúlt :S:S hát rendben akkor mit tegyek!!Elindultam sétálni s 3-órára visszamentem Bcsabán az állomásra kicsikét elfáradtam s így leültem bent de el is aludtam:S s mire felkeltem hajnal 4-órakor akkor a csok csöves ott aludt körülöttem le ellenőríztem mindenem hogy minden rendben van-e vagy sem!!De persze minden rendben volt! Tovább itt még mindíg volt 1:301-percem az első járatomig s háát azt ébredten s türelmesen kivártam!!Háát itt az idő megjött a buszom..végre..felszáltam a melegbe..:D nagyon jó volt..hazza értem elmeséltem mindent Anyukámnak s hát igen röhögött rajtaxD...Mint mindeki akinek elmondtam!Így reggel 8-kor lefeküdtem aludni s este 7-ig megállás nélkül aludtam!!háát itt a vége Szeryy Pussz Matt

Nincsenek megjegyzések: