2010. május 4., kedd

Tegnap nap......aztahhh-...LoOoL+fotózásom

-Szóval tegnap mivel fotózásra kellet mennem így nem mentem suliba.
4-re kelet mennem be a modell ügynökséghez s szóltam egyik csaj barimnak hogy jöjjön velem h ne menjek egyedül!Be is mentünk 4-r ott voltunk a ügynökség ajtajában megismerhetem egy tök rendes srácok kiről utána pár pillanat múlva meg tudtam h ő a fodrászom.
Háát nagy neheze belementem abba hogy vágják a hajam rábíztam!
De előtte nekem meg kellet mosnom a hajam ami nem lényeg xdxd
szal vissza amoda xDXD szal leültem s kb 45-perc alatt kihozot belőlem Dani a legjobb fizumat igaz nekem Tökre tetszik már ma ott tökre nem jött be az új hajam igaz vasalás s bálítás után sok-de sokall jobb volt!!Majd egy 30óra múlva megkezdődött a fotózásom megismerkedtem a fotósunkall s elkezdődött a dolog!!Hát 100-kép készült rólam Várom az eredményt xdxd nagyon is kív vagyok magamra!!hehe
végeztünk a fotózással s elment a buszunk s így csak a 21:15 buxal tudtunk haza jönni!
S így 7-9ig a modell ügynökségnél ültünk tűztünk beszélgetünk majd a Fönökömell leültünk beszélgetni baricsajszííkámat nagy is kikérdezte s zavarba is hozta perig őt nagyon nehéz de Norbinak sikerült!szal ez volt a legjobb napom idáig tök sok mindenkit megismertem s élveztem a tegnapi napot!!puszi nektek
(psk)MaTt LySgAarD™ Abnormalღ

Nincsenek megjegyzések: