2010. április 28., szerda

Tegnap Esti megrázkódtatásom!!

Tegnap le mentem szokásosan a barátaimhoz háát elvoltunk nagyon is!!
Majd elmentünk a Sparba s ott vettünk kaját!!Egyik barinőm olyan éhes volt h a krém sajtott a hajába nyomta valahogy oda lőtte mert erősen a tírpák megnyomtta ott nevetünk rajata de ez mrá a ház előtt volt BArbiéknálxDxD
Kiszedte a hajából s szenvedett de mi akkor is nagyonat nevettünk rajta!!SzegénykémxDxD
-Aztán elindultun ka szokásos helyünkre a főtéren van egy park s ott szoktunk le űlni nah oda senki sem mer űlnixDxD ott tehát letelepedtünk beszélgetünbk s arra jött egy srác+barinője háát miért is ne mi oda szoltunk neki NÉZD MÁR SELYEMFIU erre a srác KÖSSZÍ újra röhögés majd meglátuk azt a csajt aki nyomul rám álandóan szerelmes belém de háát ő mit akkar tőlem mikor CsÚnYa...ennyhén mondwa s itt még szépítek is xDxD majd oda mentünk s elkezdtük baszogatni szegény csaj be volt szarva mint állat értehő is majd bementük a a másik parkba ahol elkezdtünk a falra írkálni+rajzolni.
-MAjd elkezdtünk képeket csináln i a mi majd látható lesz a blogoomon is s kimentünk aztán bementünk a másik parkba előzző helyxDxD (GYENGÉBEK KEDVÉÉRT)s ott beűltün ka a körpadokhoz ott hülyéskedtünk s utána fordulat érkezett lefogtuk egyik barinőmet s a tenyerébe tettem amim van lejebbxDxD s jelzem utána felhúztam a póloját s kikapcsoltam a nyílvános útcán a meltartójátxDxD s aztán 3asn el akkartak akpni d eháát nem jött össze nekikxDxD a srác ott röhögöt a selyem fiu rajtunk h milyen hülyék vagyunkxDxD érthető is xDx D tisztelet akivételnek ami ritkaxDxD aztáű nelindúltunk a srakon elkaptak s 3-an jelzem 3-an leveték a anadrágomat az útca sarkán ahol láthatott midneki besértődtem s elmentem hazza de ők hamarabb oda értek mert futottak a házban hogy bementem az ajtón elbújtak s megílyesztettek a gecííkxDxD elszaladatam s aztán oda mentem elszívtunk egy cigit s hazza ment mindeki am újra együtt a nagy 4-es puszi nektek kösszíkeh h olvasátok!!
psk)MaTt LySgAarD™ Abnormalღ

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.